fredag 29 april 2011

Natti ^^

Kväll nudåh... har hört lite klagomål angående min bloggish, att den var lite "boring", jo... alla som tycker det. Jag försöker göra inläggen så roliga som möjligt.. failar lite dåh&dåh men ändå, jag har gjort bloggen för att jag tyckte det var lite kul, jag bloggade om min dag & kväll, och ja, jag kan inte hitta världens rolighet i det, men bloggen är som en andra Facebook elr Bdb, bara att ni får höra allt jag har gjort under hela dagen. Hursomhelst, ska lägga mig nu efter en stressig & jobbig dag, dels provet & Ph:åt, men nu inser jag att jag har 2 veckor på mig att få upp mina betyg till VG, MVG & där fick jag damp, HUR FAN SKA DE GÅ TILL... 2-3 veckor kvar till Falun och sen är jag körd :/ Som tur är det FRIDAY imorgon & ser framimot helgen som fan... Vad ska ni kanske göra på helgen? Kmt om ni orkar ;) Btw dont forget http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar